Hopp til hovedinnholdet
Hjemmesiden for TRYGG BÅT Kundesenter TRYGG BÅT
  1. TRYGG BÅT
  2. 🙋‍♂️ Ofte stilte spørsmål
  3. Generelle spørsmål

Generelle spørsmål

  • Må jeg ha eget SIM-kort?
  • Det er ikke Wi-Fi i båthavnen min. Kan jeg bruke TRYGG BÅT likevel?
  • Hvor «langt» kan jeg spore båten min uten at den mister dekning (eksempelvis ved tyveri)?
  • Må jeg være totalmedlem i Redningsselskapet for å bruke TRYGG BÅT?
  • Må båten min være tyverimerket med Securmark?
  • Må båten min være registrert i Småbåtregisteret (SBR) for å benytte TRYGG BÅT?
  • Hva er forskjellen på tyverimerking (Securmark) og TRYGG BÅT?
  • Fungerer TRYGG BÅT i utlandet?
TRYGG BÅT